Monday, September 1, 2008

慳左咁耐,突然間想豪一下。

已經變成'anit-social'既我,突然同個唔係好熟既同事傾起MSN,佢同我講,佢會盡量去多D旅行,佢話我地係contractors,應該隨時想放假就放假。佢講得最順口果句就係"just no pay!",真係講得好輕鬆。後來我先知到,佢係果D好鬼有型,去back-packing都唔止啦,仲要係爬晒D響puzzle同月曆先會見到果D山...咁誇張。再傾多一陣,佢話佢要走喇,因為要同個朋友去買爬山工具。我叫佢小心渣車,佢話佢已經賣左架車,改答車。

我同佢傾左半個鐘頭偈,初初就覺得點解我要咁慳,唔好似佢咁,想做咩就做咩。賺多少少錢係咪真係何以快樂好多呢?又好似唔係。但係再傾落去,就發覺,最重要既係,"賺少左錢就唔係好店"。要供車,要供樓,要俾水電,要燈油火蠟。食都可以食少D,但係其他既,就賺少D錢都唔係好店。係咪真係要高薪厚職先可以撐得起頭家?一定唔係,因為個地球上面有好多人都搵錢搵得少過我,佢地咪又係咁生活(佢地仲要養妻活兒添...)。我比起佢地,生活輕鬆得多,起碼我既父母都好叻,唔駛我照顧佢地(...emm...其實係佢地仲照顧緊我 -_-!)

其實我從來都無試果一D...好好好好好慘既生活,但係唔知點解,始終都係唔信人。總係覺得,所有野都係要掌握響自己手中會放心D。就算係幾親既人,總會有一D"人生交叉點"既時候。你要佢地揀你,佢地又難做,佢地唔揀你,你又會傷心(有時仲會傷身)。咁不如我早D識做,一早就為自己打算好一切,無為要我最親最錫既人要玩埋晒D乜"交叉"老土野啦,係咪?

死...真係老喇...次次打BLOG都打下打下離晒題。oh yes! 講緊要豪下。尋日岩岩話想去D短程cruise玩下,跟住就諗到,好想買部落得水既相機,點知今晚就已經上網買左喇!! 嘩...真係好耐都未試過咁豪,不過都唔係覺得好赤,因為都真係幾值既,哈哈! 三百幾蚊就可以買到部上山下海既相機,點玩都抵啦! 呵呵呵呵~~

Olympus 1030 SW (http://www.olympusamerica.com/cpg_section/product.asp?product=1363)

No comments: