Tuesday, May 20, 2008

moodlag

走晒lu...好累...不過又訓唔到...好唔慣

親人始終都係親人...無論分隔左幾遠...幾耐...一見番就會覺得好親切

獨立左咁耐...我以為我唔需要親人既愛...但原來我只係忘記左呢種愛既味道...果種...會令我開心到流淚既感覺

HK...Toronto...好遠既距離...一個好大既藉口去懶...懶去關心對方多一點

隔左一間房...好近...但依然懶...只好用"唔就時間"黎做藉口...

幸好...哥哥既婚禮幫我打贏晒所有藉口...我開始感覺到為親人做野係咁開心既...只要佢地開心...咩都抵番晒!

No comments: