Friday, October 19, 2007

傷痕

條鍊對我黎講有好特別既意,所以每次戴住佢,我都會好小心,唔想整花。不過,果日就係因為我鬧情緒,發脾氣亂放條鍊,無好好咁保護佢,由得佢同惡劣既環境渡過左一日。直到我醒起既時候,條鍊已經花晒,留低左好多永遠都修補唔都既傷痕。

我望住條鍊,覺得佢好似欺生左自己黎話俾我知,世上有好多野都係好脆弱,只要你一唔小心,就會做成磨滅唔到既傷痕。事後就算你有幾後悔,幾內疚,都無辦法可以補救。

當時,我好想修補返佢,所以我嘗試上網睇下有無辦法可以磨走傷痕。但結果係...
"Silver that is used will eventually end up with some scratches and dents. It is generally a good idea to simply accept this cosmetic damage as a sign of character, use, and love."
...讀到呢度,我開始明白到,我唔開心,唔係因為我介意傷痕另到條鍊唔完美,而係介意傷痕提醒左我對佢做過既傷害,另我覺得內疚。

我明白過去左既野係無得改變,"...good idea to simply accept this damage as a sign of character, use, and love it." ...我會記住,亦會努力去學。

1 comment:

Anonymous said...

Good thoughts.